unction substring() { [native code] }>
Link IT Sinu usaldusväärne IT partner
Operatiivsus ning täpsus Personaalne lähenemine Pikaajalised kogemused Pidev enesetäiendamine Vajaduste süvaanalüüs Täielik pühendumine Kvaliteet õiglase hinnaga
Kasulik teada

LinkIT on alates 2007 aastast Avast Software a.s. ametlik maaletooja ning edasimüüja ! Antud firma on ülemaailmselt tuntud kui Avast! antiviiruse tootja ning arendaja. Tema kodukasutajatele orjenteeritud tasuta toode Avast! Free antiviirusel on maailmas üle 100 miljoni registreeritud kasutaja mis teeb sellest tootest ühe populaarsema ülemaailmses maštaabis. See fakt annab omakorda kinnitust, et tegemist on vägagi tõsiselt võetava tegijaga  antiviiruse toodete turul.

Loomulikult on Avast!-i tootelistis hulgaliselt ärikasutuseks mõeldud tooteid. Te saate nendega lähemalt tutvuda Avast! kodulehel. Samas on Teil ka võimalus allalaadida ning katsetada prooviversiooni,mis toimib edukalt täisfunktsionaalsena  koguni 30-päeva vältel. Veenduge ise, et tegu on tõepoolest  tipptasemel tootega !


Professionaalsed
          IT lahendused


TEENUSED



IT tugiteenus on teenuse liik mille eesmärgiks on kõrvaldada hooldatavates IT seadmetes tekkivaid tõrkeid ning nõustada klienti infosüsteemi parendamise küsimustes. Korrigeeriva hoolduse käigus pannakse rõhku IT infrastruktuuri töökindlusele, IT probleemide ennetamisele, kliendi nõustamisele, probleemi õigeaegsele ja kiirele lahendamisele ning tegevusstabiilsusele kvaliteetse infosüsteemi tugiteenuse kaudu.

Sõlmides tugiteenuslepingu LinkIT-ga saate Te ühest kohast lahenduse kõigile oma IT-muredele, olgu selleks siis arvuti paigaldamine, ruuteri seadistamine, e-posti programmi või kontoritarkvara häälestamine. Samuti aitame vabastada Teie arvutid viirustest ja muust  rämps ning pahavarast. Anname nõu andmetest varukoopiate tegemisel, sisevõrgu ehitamisel, arvuti tarkvara ja riistvara kasutamisel ja seadistamisest tingitud vigade lahendamisel vms.

Meie töötajad on oma ala professionaalid, kes valdavad seadmete ja arvutiprogrammide tööspetsiifikat ning suudavad probleemid operatiivselt lahendada. Sõltuvalt tõrke iseloomust on võimalik saada asjatundlikku abi kas telefoni teel või vajadusel teha väljakutse spetsialisti saabumiseks kohapeale.



Tänapäevases ettevõtete IT-süsteemide maailmas on endiselt oluline mõttekoht see, kas palgata firmasse n-ö "patsiga" poisse enda IT personali näol või leida kindel IT-partner väljaspoolt, kes hooldab arvuteid, servereid ja kõike muud hallide kastidega seonduvat. Pime usk kõike teadvasse ja oskavasse ainsasse IT spetsialisti on õnneks globaalses maštaabis taandumas. IT valdkonnas vajalike teadmiste, oskuste ja võimete spekter on nii lai, et paratamatuks muutub spetsialiseerumine.

Veidi üldistatuna on ettevõtte IT meeskonnal kaks põhiülesannet:

1)  Tagada igapäevase elu toimimine
2)  Juhtida infosüsteemi arengut

Tavapärane on, et olemasoleva süsteemi töö tagamisega saab suures osas hakkama enda spetsialist või IT partnerfirma. Põhilised tegevused igapäeva elu tagamisel on : kasutajatugi, riist- ja tarkvara hooldus ning süsteemi üldine monitoorimine. Teisi partnereid läheb vaja peamiselt erilisemate infosüsteemide (nt. majandustarkvara, dokumendihaldus) ja eritehnoloogiliste seadmete töövõime tagamisel.

Süsteemi arengu juhtimisel on vaja aga kogemust ! Infosüsteemi arengu juhtimisel läheb vajalike kompetentside spekter hüppeliselt laiemaks. Lisaks IT alastele teadmistele on töötaja või teenuseosutaja puhul väga oluline kriteerium ka kogemus. Strateegilisi otsuseid, projektide juhtimist, uute lahenduste juurutamist teeb oluliselt kvaliteetsemalt ekspert, kes on näinud nii õnnestumisi kui ebaõnnestumisi. Spetsialist, kes teab mida teha, mida mitte teha ning oskab adekvaatselt planeerida vajaminevaid ressursse.

Millised on reaalsed plussid ning miinused IT infrastruktuuri hoolduse sisseostul ?
Kliki siia ning uuri järgi...


Avaleht | Riistvara | Tarkvara | Teenused | Kontakt |
Copyright © 2003 - 2013 LinkIT Powered by "Zimplit CMS"